rovatok

 

rovatokk.pnghetiprogi.jpg

hgg_1.jpg

Polopartner

cooltext138575192278944.png

bannercsere.bmp

Crazy Hardware Blog

Őrült, hihetetlen,meglepő, és nem mindennapi számítástechnikai cuccok, jelenségek,megoldások,programok, minden ami eltér a megszokott megoldásoktól.

HTML doboz

top10.bmp

Top 5

  1. Milyen gépet vegyek a gyereknek? 1. részHamarosan itt a karácsony, a gyermekes családoknál bizonyára felmerül a címben feltett kérdés. A döntés megszületett a gyerek számítógépet/laptopot fog kapni karácsonyra. Jó de milyet? Használtat vagy...
  2. Luxus PC asztalBár egy igazi kocka számára a legfontosabb maga a technika, azaz a PC (vagy a konzol), az sem mindegy, hogy milyen környezetben használjuk imádott gépünket. A RedHarbinger régóta várt luxus PC...
  3. Chassis intruded! Fatal error... system haltedAhogy ígértem (egy nappal azért később) írnék kicsit részletesebben a gép bajáról. Teszem mindezt okulás gyanánt kedves olvasók, hogy a későbbiekben ti már ne essetek ugyanebbe a hibába. Na szóval...
  4. Ezekkel játszottunk anno... 1. részHa 1980 és 85 között születtél, akkor ismerős dolgokkal fogsz találkozni, talán még játszottál is némelyikkel. Természetesen anno is ontotta a játékipar a jobbnál jobb játékokat, így volt mivel...
  5. A világ legdrágább egere...Uralma természetesen nem tarthat sokáig, de jelenleg ez a 27 ezer dodós egér a legdrágább. Jó sok kő van rajta, természetesen, meg némi fehér arany. Az egér készítői nem vacakoltak, hiszen a "The...

HTML doboz

cooltext138574923533582.png

HTML doboz

cooltext138575432058441.png

HTML doboz

cooltext138575192278944.png

bannercsere.bmp

Hirdetések

gruppen_160x600a_hu.jpg

   napfeny_uj_120x60.jpg

mutumalacblogja_b.png

 Minden, ami légzsákos kabát, mellény, dzseki, motoros ruha, lovas légzsák - magyar találmány

 banner_180x150_v4.png

 starbug - Tudomány, sztárok, érdekességek

 

 

Cégkatalógus

 

bestoff_allo_nagy.jpg

 

 

 malha.bmp

Suli-Soft-Design - honlapok összeállítása és akadálymentesítése, bannerek és iskolai ügyviteli programok készítése, informatikai oktatás és tanácsadás

Kattanj.hu  Webgalamb E-Mail Marketing és Hírlevél Szoftver

 

 

Címkék

a (61) billentyűzet (61) computer (260) egér (49) és (25) facebook (36) fail (81) funny (32) gamer (46) internet (30) játék (56) laptop (103) masina (71) modding (134) monitor (37) mouse (30) napi (66) pc (114) pendrive (34) poén (219) retro (38) sufni (61) számítógép (270) telefon (26) tuning (111) usb (86) vicc (237) videó (34) windows (40) Címkefelhő

HTML doboz

look-down.gif

HTML doboz

cooltext138575926687327.png

Utolsó kommentek

Online

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kapcsolat

Chassis intruded! Fatal error... system halted

2012.10.15. 07:49 - CrazyHardware

Címkék: ház error fatal chassis intruded t-sys

20070827052236.jpgAhogy ígértem (egy nappal azért később) írnék kicsit részletesebben a gép bajáról. Teszem mindezt okulás gyanánt kedves olvasók, hogy a későbbiekben ti már ne essetek ugyanebbe a hibába. Na szóval adott az Asus P5LD2-VM alaplapom, egy T-sys házban (ennek még később jelentősége lesz), kevésnek tartottam benne a memóriák mennyiségét, így az újonnan vásárolt DDR 2 fincsi memóriáimmal szerettem volna tuningolni, ahogy megszokhattuk rendben leszedtem, a ház oldalát, memóriák be, majd izzítás. A memóriákat beismerte, számlálta, és mondom hajrá. Azonban a bootolás előtt a címben említett hibaüzenet fogadott, és természetesen se kép se hang, tovább már nem is lépett, a bootolás el sem indult. nah mondom újra bekapcsolom, és a biosba megnézem mi is ez a téma, igen ám a drága a biosba sem lép be továbbra is a fenti hibaüzenet fogadott! Hmm kezdtem feszült lenni, Laptop elő, és keresgessük, a jó öreg google már is tájékoztatott, hogy nem vagyok egyedül a világban ezzel a gonddal, ami tulajdonképpen annyi, hogy T-sys házunk tartalmaz egy kisebb kapcsolót ami a lapra van kötve, és amennyiben érzékeli, hogy a ház oldala le van véve már azonnal stoppolja is az elindulást. Hosszas keresgélés után felfedeztem a kapcsolót ami természetesen a ház oldalának levételével le is jött a helyéről. Á mondom egyszerű ez visszakötöttem rendre és mosollyal az arcomon nyúltam a bekapcsoló gomb felé. 2,3 másodperc múlva a mosoly rá is fagyott döbbent arcomra hiszen újfent üzent a gép bekaphatom a ház még mindig nyitva van. (persze visszatéve kapcsoló és ház fala is).

Mondom itt mese nincsen jó magyar módjára kerüljük meg a dolgokat, iktassuk ki ezt a kapcsolót amolyan átverve a gépet. Rá is bukkantam rengeteg hasonló kolléga fórumozása révén, hogy megoldható ez, csak a lapon lévő "chassis" nevű jumper helyre a megfelelő pozícióba kell helyezni a tüskékre a jumpert. Megtörtént, továbbra is semmi. Próbálkozásaimat tetőzte, hogy (nem túlzok) legalább 20 ilyen kis műanyag jumperral próbálkoztam, egyikkel sem érve el eredményt. Nah ekkor már nem volt természetese a mosoly az arcomon, és újra keresőnkhöz a google-hoz fordultam.

Hozzáértő szakik a bios frissítésre esküdtek, így irány az Asus hivatalos oldala, és nem kevesebb mint 5 biossal próbálkoztam, az amúgy rém egyszerű ALT+F2 segítségével biost frissíteni, de természetesen az sem ment hiszen egyik sem volt kompatibilis a lapommal, holott,  a típusszám az utolsó jegyig megfelelt a honlapon! Áhh mondom ilyen nincs, végső elkeseredésemben, már a youtube oldalon kerestem a hibaüzenetre rá, és nagy csodálatomra találtam egy videót:

T-Systems Miditower 40 PC ház-400x400.jpg

A fickó itt hasonló gondokkal küzd, és a lapon lévő bios reset-tel simán megoldotta a gondot, természetesen jómagam is követtem a bemutatott példát, de továbbra sem történt változás. Hát ideje a telefont kézhez venni, és tárcsáztam is az első közelemben lévő szervizt, ahol készséggel elmondták telefonon, hogy ez igen gyakori hiba az Asus T-system gépeknél, és hogy konkrét megoldást ők sem tudnak, de megnézik. (természetesen az aktuális árak megfizetése mellett). Gondoltam talán mégse kellene szervizért fizetni, inkább a közelben lévő számítástechnikai boltban érdeklődők, és ha nincs más legalább helyszínen tudok venni másik lapot. Elballagtam, és közölték velem, hogy a t-sys cuccoknál ez a  funkció bele van "égetve" a biosba, és ha direkt jumpereléssel sem tudom kiiktatni, akkor sajnos a lap használhatatlan. Nem részletezték, hogy gyakorlatilag milyen alternatív megoldások vannak (gondolok itt bios manuális kicserélése stb..) hiszen többe kerülne a dolog mint amennyit a lap ér. Rám hatott ez a marketing (mivel már hetek óta nem volt jó a masina) és hagytam a francba és vettem új lapot. Sokak hasonlóképpen gondolkodtak, rengeteg olyan fórum üzenetet olvastam ahol semmilyen megoldás sem született a gondra, így szerintem jól tettem a lecserélését. (valljuk be már ideje is volt). Szóval gyerekek vigyázzatok a t-sys rendszerekkel nehogy így járjatok!

 

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://crazyhardware.blog.hu/api/trackback/id/tr484849020

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Böske, Maris és a sárga csekk 2012.10.18. 08:15:10

MARIS (belép a fodrászszalonba) Szép napot mindenkinek! Hallottátok a Posta új tervét? ANNA (félvállról, miközben vágja József haját) A lenyúlósát? MARIS (leül) Nem azt! Jövőre csekkautomatákat állít be a Posta. ANNA (felnéz Marisra a tükörben) Ami ...

Trackback: Böske, Maris és a sárga csekk 2012.10.18. 08:14:16

MARIS (belép a fodrászszalonba) Szép napot mindenkinek! Hallottátok a Posta új tervét? ANNA (félvállról, miközben vágja József haját) A lenyúlósát? MARIS (leül) Nem azt! Jövőre csekkautomatákat állít be a Posta. ANNA (felnéz Marisra a tükörben) Ami ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása